WSK 175
  Księga gości
 


Twoje imię:
Twoja wiadomość:

<- Powrót  1  2  3  4 

Dalej->

Nazwa:David 22
Czas:22.03.2008, o 19:59 (UTC)
Wiadomość:spoko fura fajnie pomalowana

Nazwa:koks
Czas:22.03.2008, o 17:38 (UTC)
Wiadomość:Strona jednym słowem zajebiaszcza hehe

Motór tesh fojny . Napewno długo go robiłes ,,, Ale mysle ze warto . Zajebiaszcza maszyna heheh Kiedy jedziemy na jakies dupy ? Napenwo rwiesz na to lachony haha

Przyjedz do szkoly to zrobimy chip tuning

Ale ogolnie to zaje****** .
Naprawde

tez chce taki motór

Pozdro GrZeSiK

Nazwa:M@clu/Bl@ck :)
Czas:22.03.2008, o 17:15 (UTC)
Wiadomość:Spoko furka, wygodnie się na nim jeździ...
Stronka tez calkiem calkiem:)

 
  Dzisiaj stronę odwiedziło już 31037 odwiedzający (56481 wejścia)